Ես ինքս ստուգել եմ և կարող եմ վստահ ասել, որ ֆեյսբուքի ադմինիստրացիան ուշադրություն է դարձնում օգտատերերի կողմից ուղարկված ցանկացած նամակի: Սակայն տարբեր դեպքերում անհրաժեշտ է օգտվել տարբեր մեթոդներից: Այսպիսով եթե ինչ-որ խնդիրներ ունեք ֆեյսբուքի հետ կապված (օր. գողացված պրոֆիլ, մոռացված գաղտնաբառ, արգելափակված պրոֆիլ և այլն), ապա կարող եք նամակ գրել ֆեյսբուքի ադմինիստրացիային և համբերատար սպասել պատասխանին:
Հեռախոսահամար
Ֆեյսբուքի սպասարկման բաժինը ունի մի հեռախոսահամար , որը սակայն չունի ուղիղ կապ մարդու հետ, այսինքն միանում է ավտոմատ համակարգը և առաջարկում սեղմել համապատասխան կոճակներ:
E-Mail
Արգելափակված կամ գողացված պրոֆիլների համար կարող եք գրել հետևյալ մեյլին՝ disabled@facebook.com
Դիմումի ֆորմաներ
Կարող եք լրացնել առաջարկվող համապատասխան ֆորմաներից որևէ մեկը՝
Ձեր պրոֆիլը արգելափակվել է
http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=page_disabled
Մնացած այլ դեպքերի համար նախատեսված ֆորմաները կգտնեք այստեղ: Անհրաժեշտ է ընտրել համապատասխան բաժինը և հետևել տրվող հրահանգներին:
Комментариев нет:
Отправить комментарий